Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2015, 10:28   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Volgens de resultaten die duidelijk geen weet hebben van de vele "bendgate" filmpjes op YT : Als men 4/10 en 5/10 al qaulifieert als topscore en zeer degelijk, vraag ik me af waar we mee bezig zijn ? Mijn conclusie: je moet al gewoon achterlijk en/of debiel zijn of een super snob om zoveel geld uit te geven aan een iPhone. Samsung is veel beter en schappelijker in prijs. Heeft er hier trouwens iemand zich al afgevraagd hoe erg Apple zijn publiek in de macht heeft ? Het lijkt mij een bende moslims die niet uit de islam kunnen stappen zonder de doodstraf te verdienen. De concurrentie maakte bvb al vijf jaar smartphones met grotere schermen en iPhone bleef al die tijd met kleinere schermen die onpraktisch waren voor sommige gebruiken zoals bvb GPS. Je moet je niet afvragen hoe die Apple fans geindoctrineerd waren dat ze toch al die tijd Apple brol bleven kopen met mini schermpjes.
Samsung is niet beter en niet schappelijker in prijs. Ja, ze hebben ook telefoons in de goedkopere segmenten, maar dat is absolute brol. De toptoestellen van Samsung zijn vergelijkbaar met die van Apple, zo simpel is het. Het is dus enkel en alleen een kwestie van smaak. Dat Apple je smaak niet is, dat kan dan wel zijn, maar het blijft me een raadsel waarom je dan maar wat denigrerend begint te doen over mensen die wel Apple verkiezen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 26 maart 2015 om 10:28.
fox is offline   Met citaat antwoorden