Los bericht bekijken
Oud 12 september 2011, 14:29   #55
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Indien ik voor elke opmerking die jou toevallig niet zint zou moeten afkomen met een ondersteunend wetenschappelijk werk kwam ik aan reageren niet meer toe.
Wat uiteraard de bedoeling van jou reactie is.
Mijn tegenvraag naar jou stond op het niveau van je eigen reactie.
Het spijt me dat het jou voorgehouden spiegelbeeld jou niet bevalt.

Ik zal die, volgens de door jou gebruikte taktiek volledig correcte vraag met plezier naar iedereen uitbreiden hoor.

Bewijs eens dat het 70 puntenplan geen echo heeft in de Belgische wetgeving en in de wetgeving van de ons omringende landen.

Ik zal je een tip geven. Je kan gebruik maken van een programma dat dient om plagiaat op te sporen.
Laat een vergelijking maken tussen de Belgische en regionale wetgeving en het 70 puntenplan.
Je zal ettelijke wetsvoorstellen en wetten vinden die nagenoeg letterlijk uit verworpen voorstellen van het VB komen.
Want dat is wat je blijkbaar moet doen om bij je kiezers te scoren. Het VBvoorstel afkraken en enkele weken later hetzelfde indienen maar dan met jou naam er onder...

Of anders gesteld, bewijs mijn ongelijk eens..; Als je kan

Bewijzen dat iets niet bestaat is logisch onmogelijk, met uitzondering van bepaalde wiskundige zaken (een priemgetal dat deelbaar is door drie cijfers bijvoorbeeld. Of een vierkante cirkel).

Conclusie: u kletst uit uw nek.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden