Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2015, 09:54   #26
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Zeg mij eens, Limburgs slimmeke, naar wie gaat mijn persoonlijke transfer? Kan je daar een naam op plakken? Krijgen de ontvangers het geld rechtstreeks of gaat dat via de regio's? Krijg ik een bankrekeningnummer van een Franstalige waarop ik mijn 'solidariteit' kan storten? Of bepaalt het Waalse gewest waar de gelden naartoe gaan? Kan ik die ene Waal dan ook vragen wat hij met mijn 'solidariteit' doet om zijn situatie te verbeteren zodat ik overtuigd raak dat die zo evolueert dat hij mijn 'steun' spoedig niet meer nodig heeft?
Wie zegt dat uw geld naar een Waal gaat? Uw belastinggeld kan evengoed naar uw doppende buur gaan.
Slimmeke, wie betaald uw pensioen? De staat of de belastingbetaler? Wie betaalt het dopgeld? De belastingbetaler of de vakbond die de uitkering doet?
Als geen enkele Belg nog belasting of sociale bijdragen betaalt, zal de bankrekening van staat maagdelijk wit blijven. Wie betaalt er dus?

Ik had het kunnen weten. Verder kijken dan uw neus lang is zal wel te moeilijk zijn. Dat is niet verwonderlijk voor mensen die als een kip zonder kop politieke fabeltjes zonder enige kritiek voor waarheid aannemen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden