Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2017, 00:13   #48
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Pover voor zoveel geld, daarbij is het maar max 250 kg als je tot 5 uur wilt vliegen, met 500 kg hooguit 1 uur + reserve lees ik, je waart te rap met je en...:

Airmule duurt ook nog wat, tegen dan is er al een betere Ehang *** uit.
En als ik zeg dat ge me daar voor geen miljoen in krijgt, 't is nochtans niet dat ik een bange ben hoor. Ik ben dit jaar al enkele keren over en weer naar Italië gevlogen waarvan één maal met turbulentie zoals ik nooit geweten heb dat ze zo erg kon zijn. Het toestel werd niet alleen flink door elkaar geschut maar met momenten zelfs brutaal zijdelings omhoog gesmeten zoals een pluisje in de wind. Mensen die naast mij zaten zaten in paniek tegen mij te zeggen, " Dat komt hier niet goed hé".

Eens uit de turbulente luchtlagen, was er één van de airhostessen die zij dat ze al 7 jaar bij die maatschappij vloog en dat ze zoiets zelf nog nooit meegemaakt had, dan zal het wel van enige betekenis geweest zijn hé, denk je ook niet?

Als piloot kun je in dergelijke omstandigheden beslissen van uw koers te verleggen of hoger of lager minder turbulente luchtlagen te zoeken. Wanneer ge op zo'n moment in zo een rondvliegend koekendoosje zit zul je de bruine smurrie in je broek er niet meer moeten uit wassen denk ik.

Nu zal op de geringe hoogtes dat dat speelgoed zal vliegen het wel niet zo tekeer gaan maar ik geef maar aan, wat er ook fout loopt, je bent machteloos.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2017 om 00:23.
Garry is offline   Met citaat antwoorden