Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2010, 12:36   #1848
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

In navolging van bovenstaand bericht, het is nu ook in de Gazet van Antwerpen gekomen met toestemming van de familie, en het filmpje dat de familie gemaakt heeft met een GSM staat ook online.
Citaat:
Update 3: Artikel in Gazet van Antwerpen
Nederlandse familie filmt ufo in Antwerpse haven



nederlandse familie filmt ufo in antwerpse havenDe familie Kenter uit het Zeeuwse Kloosterzande weet het zeker: vlak bij de Liefkenshoektunnel zagen ze een ufo landen. “Ik heb spijt dat ik er niet naartoe gewandeld ben”, zegt Hellen.

Donderdag 7 januari, 19u: de familie Kenter rijdt op de Antwerpse Ring. In de buurt van de Liefkenshoektunnel zien de vier een vreemd verlicht voorwerp aan de hemel.

“Het knipperde en was afwisselend rood, groen en wit”, vertelt moeder Hellen. “Het object maakte draaiende bewegingen, ging van links naar rechts en dan weer van boven naar onder. We zagen de ufo landen. Ik wilde er naartoe, maar mijn man moest naar een afspraak en we hadden niet veel tijd. Daar heb ik nu spijt van.”

Het spektakel duurde twintig minuten. De familie maakte een donker filmpje met de gsm. Hellen: “Mijn man gelooft absoluut niet in ufo’s, maar ook hij twijfelt nu. Onze oudste zoon vond het heel spannend, de jongste was in paniek. Wij willen heel graag weten wat we daar in de Antwerpse haven gezien hebben, maar ik vrees dat we het nooit zullen weten.”

“Verzinsel”

Bij volkssterrenwacht Urania liepen er op 7 januari geen ufo-meldingen binnen. “Ik vrees dat dit een verzinsel is”, reageert directeur Marc Van den Broeck.

Bron: GVA.be

Noot redactie: En wij vrezen dat een 'wetenschapper' als Marc van den Broeck inderdaad een telescoop nodig heeft vanwege ernstige kortzichtigheid. Want een conclusie als deze trekken, zonder enig onderzoek, getuigt in onze ogen toch van een onovertrokken mate van bekrompen visie.

Richard
UFO-Meldpunt Niburu
Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=8_LiM...layer_embedded
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 19 januari 2010 om 12:41.
exodus is offline   Met citaat antwoorden