Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2003, 19:14   #3
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Superstaaf® (lichtjes aangepast door ydde):
Nog vijf keer slapen en het is weer zover. Naar aanleiding de karnaval zit ik wel met een probleem. De verleiding zal groot zijn om een avatar te maken. Ik kan er bijna niet van slapen. Een 'voil jeanet' is iets heel speciaals alhier... Op een gegeven moment groeide de jeanettenstoet gestaag. Een paar jaar waren er uitwassen men gooide met echte uitwerpselen ... (Zie do 20-02) Help mij!
Groeten van Superstaaf®, 20e jaar Voil Jeannet!

ydde:
Geachte Supper,
Met afgrijzen verneem ik hier uw verschrikkelijk dillema. Vrees niet, mijn beste: als de nood het hoogst is, is de ydde dichtbij! Ik raad u aan uw atavar te behouden want al uw problemen zijn voorbij. Met enig weerzin lees ik in een van uw vorige postings dat de "vuil janetten" met mest bekogeld werden en vermits ik u erken als overtuigd folklorist, zal ik onverwijld naar Aalst afreizen u als "vuil janet " te consolideren. Het gelukkige toeval wil dat ik, als mestkever, behoorlijk met de materie bekend ben. Ik zal u, ondanks mijn hevige aversie tegen het persoonlijk aanraken van excrementen, zo hevig bekogelen dat u van kop tot teen onherkenbaar zult wezen. Het moet u een gelukkig gevoel geven dat er mensen bestaan die zo bekommerd zijn om uw welzijn, neem ik aan. Het enige probleempje dat zich stelt is, dat je onder je berg mest, volledig onherkenbaar zult wezen. De fotografen zullen in de onmogelijkheid verkeren een herkenbare foto van u te maken, ergo foetsie uw nieuwe atavar. In elk geval hoop ik dat er nog onbaatzuchtige virtuelen op deze fora ronddwalen die ook, in hun oprecht verlangen u van dienst te zijn, met faecaeliën komen smijten.
Met de allervriendelijkste groeten,
Uw fan,
ydde

ydde is offline   Met citaat antwoorden