Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2012, 22:18   #43
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Euh ... dus als die man aan het slapen is en het is groen mag je hem daar niet op wijzen door te toeteren? Ik zie hier in het gebruik van de toeter in dit geval geen enkele vorm van provocatie.

Probleem is dat deze zaken meestal voorvallen met lomp volk, die niet inzien dat ze zelf in fout zijn en voor geen enkele rede meer vatbaar zijn ...
Wie zegt dat die man aan het slapen was? Was je erbij misschien?

Kijk, sommige mensen vinden het nodig om voor de minste reden te claxonneren, maw: ze gedragen zich agressief, hebben geen beetje geduld.
Ik weet nu niet hoe de omstandigheden daar waren, net als u, en ik voel me helemaal niet geroepen de een of de ander te verdedigen, maar ik acht het best mogelijk dat het potje van de dader overkookte na de ongeduldige reactie van het slachtoffer. Maar dat rechtvaardigt natuurlijk in geen geval zijn reactie daarop. We weten niets over de dader, maar we weten ook niets over het slachtoffer, enkel de feiten die over de onzalige gebeurtenis werden weergegeven.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden