Discussie: De Werf
Los bericht bekijken
Oud 26 november 2004, 18:50   #25
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Geef toe dat los van de sexuele geaardheid of politieke voorkeur (van familieleden) van de deelnemers Nele en Fanny toch een stuk sympathieker zijn dan Peter en Lila. Peter heeft gene klop gedaan, ziekenhuiske liggen spelen en dergelijke... en da lachske van hem, amai! Lila begint bij het minste te bleiten en beiden zijn ze verantwoordelijk geweest voor een heel deel ruzies. Van een modelgezinneke gesproken... (ik hoop dat men zich hier niet aan gaat spiegelen; beide zijn psychisch zo onstabiel als maar kan zijn; ocharme de kindjes...)

Persoonlijk had ik liever gehad dat er één van de jongere koppels gewonnen zou hebben, die hebben er ten minste harder voor gewerkt.

Bovendien zie ik hier een enorme complottheorie... Waarom roept het Vlaams Belang op om te stemmen op Peter en Lila? Zodat het in de media komt, en zo gaat de meerderheid van de Vlamingen (die tegen het Vlaams Blok stemden indertijd, zoals dat zo mooi uitgedrukt werd ) nu ook tegen het Vlaams Belang stemmen, en dus voor Nele en Fanny.
Om een lang verhaal kort te maken: de oproep van het Vlaams Belang was stiekem de bedoeling om Nele en Fanny te laten winnen, en tegen Peter en Lila!
In dergelijke spelletjes wordt nu eenmaal tactisch gespeeld. De mogelijk zwaarste concurrenten worden en door mededeelnemers uitgespeeld. Bij dit spel lag het lot wel laat bij de kijker maar uiteindelijk ben ik het wel eens met de keuze van die kijker gezien de overgebleven keuze en zeker niet omdat de winnaars een lesbis koppel is.
__________________

Lamzakl
George is offline