Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2012, 23:28   #21
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je bent hier aan 't pleiten voor censuur: alleen 'juiste' (volgens jouw criteria toch, of niet?) informatie in de pers, anders onmiddelijk beroepsverbot.

Ik ben er trouwens niet verwonderd over.

Mocht jouw partij ooit de macht krijgen komt dat er.

Kan je misschien eens aangeven waar iemand als officiële spreekbuis van mijn partij zoiets zegt of waar dat in ons partijprogramme of beginselen staat te lezen? Allebei in te zien op de webstek van mijn partij...

Ik heb de wet niet uitgevonden die stelt dat journalisten hun FEITEN moeten controleren...
Censuur is er pas wanneer je verbiedt bepaalde zaken openbaar te maken. Niet wanneer je aandringt op de volle waarheid...

Dat jij het verschil niet kan maken tussen 'subjectief juist' en opzettelijk zware deontologische fouten maken door bewust belangrijke informatie achter te houden verbaast mij dan weer niet...

En wie de publieke media bewust misbruikt voor desinformatie verdient inderdaad zijn vergunning als journalist te verliezen. Er is een verschil tussen het verkondigen van een mening (die niet afgewogen dient te worden) en het opzettelijk verspreiden van leugens.

Zoals steeds moet ik vaststellen dat jij je naam wel degelijk gestolen hebt...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden