Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2017, 12:06   #37
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik denk van niet.

Jezelf alhier op dit forum presenteren als een vrij harde atheist maar wel terzelfder tijd jouw kinderen naar een katholieke school sturen alwaar hen het geloof in een bepaalde godheid wordt aangeleerd.

Hamac heeft wel degelijk een punt.
Totaal niet!

Ik ben geen 'vrij harde' atheist! Wat dat ook moge betekenen.

Er zijn hier threads waar men met religieuze mensen lacht. Daar kom ik niet. Het typische scheld woord is daar: 'religioten'. Dat gebruik ik niet. Nooit.

Ik heb hier al verscheidene keren de paus verdedigd in bepaalde standpunten. Tegen andere atheïsten!
Dat heeft een bepaalde atheist op dit forum zelfs genoopt om mij te beschuldigen van verantwoordelijkheid van de pedofilie schandalen in de kerk. I kid you not!

Dat ik mijn kinderen naar een katholieke school stuur is om 1 reden: het is beter onderwijs. Zoals zovéél atheïsten! En dat ik ze niet naar zedenleer stuur is net omdat ik niet hypocriet ben. Zedenleer is flauwe kul, een excuus truus om de vrijzinnigen ook iets te geven. Wat daar geleerd wordt is tijdverlies.

Ik wordt hier dus verweten (!) dat ik mijn eigen kinderen niet indoctrineer met mijn eigen atheïsme, en ze het zelf te laten ontdekken dat god al dan niet bestaat!

Dat is echt het toppunt!


Doet niet iedereen hetzelfde met zijn kinderen en Sinterklaas? Gij toch ook, hé?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden