Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2004, 17:07   #27
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phalanstere
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Hoe radicaa lsommigen hier oo kzijn, ergens hebben ze wel een punt.

Als je links bent, stem je op de SP.A of op Groen!. Vele Groen! stemmers van vandaag zijn linkse proteststemmers tegen de SP.a

We kunne hieruit besluiten dat ongeveer 25% van Vlaanderen links is, waarbij ongeveer 5% eigenlijk niet met de SP.a akkoord is.

VB of niet, 75% van Vlaanderen stemt dus wel rechts.

Waarom worden we dan door links wallonië verplicht om steeds maar weer een links beleid te aanvaarden?

Eén antwoord weet ik al: omdat 20% van de rechtsen dikke meelopers zijn (VLD). Heb ik totaal geen respect voor.

Ik ben uiterst anti-links (lees nu niet extreem-recht, want dat heeft daar niks mee te maken), maar ik heb nog minder respect voor meelopers van de VLD.
Zoals ik al in een andere thread schreef kunnen zij die denken dat behalve SP.a en Groen de rest rechts is, misschien eens een vergadering organiseren met het ACW om voor eens de rechtse krachten te bundelen.
Ik denk niet dat "het ACW" een probleem is of hoeft te zijn, maar wel een groep binnen het ACW, die ook de lakens uitdeelt. Een gezuiverd ACW kan een belangrijke rol spelen in de vorming van een Vlaamse sociaal-rechtse pool.
Guderian is offline