Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2017, 14:57   #253
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
Lees je claim die ik ge-quote heb nog even door: "Bij mijn weten zijn er nu 3 commerciele maatschappen in Belgie". Daar heb je het niet over kbo nummer.
mijn commerciele maatschappen zijn al volledig naar de nieuwe wet toe uitgewerkt ze hebben een btw nr ,staan op de kbo en hebben geen hoofdelijke verantwoordelijkheid voor niet oprichters, een onaantastbaar kapitaal voor schuldeisers van de maten en een bestuurder die GOD is en handelt als een dictator en nooit kan ter orde wordengeroepen,onafzetbaar is,geen stemming van aandeelhouders nodig heeft om zowel te besluiten als statuten te wijzigen in de meest ruime zin. Hij mag alles doen wat verboden is in alle ander Belgische of Europese vennootschapsvormen of Delaware achtige trustachtige constructies (negatieve operator)
Zelfs openbare orde overtreden kan als er enkel een boet opstaat (groen en oranje )
De beste vennootschapsvorm voor de KMO in Vlaanderen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  35308219-trafiic-light-illustrator-red-yellow-and-green-light-Stock-Photo.jpg‎
Bekeken: 400
Grootte:  122,3 KB
ID: 106851  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  132007480.jpg‎
Bekeken: 377
Grootte:  25,8 KB
ID: 106852  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  WINNEN.jpg‎
Bekeken: 470
Grootte:  160,9 KB
ID: 106853  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden