Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 13 november 2017, 20:09   #638
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
fout
de VRT eist een professionele werksfeer, daarin is: " ik wil u neuken" naar uw ondergeschikten sturen ongepast en een reden om de handelsrelatie te beëindigen

voor de wet moogt gij probleemloos naar elke andere Belg:" ik wil u neuken" sms'en, dat zal u niet in dank afgenomen worden maar het is niet strafbaar. doet ge dat 100'en keren dan verandert de situatie


Zoals ik gisteren al aan Jan trachtte wijs te maken. Pak uw arbedscontract bij de hand, als ge werkt, en kijk eens naar de cluasules rond deontologie.
als gij die schendt ligt ge er uit. OF gij nu tijdelijke zijt of niet doet er verder niet toe


het is zo gelopen dankzij Bart. Hij heeft als 1e de term stalking gebruikt, bekijk z'n 1e filmpje maar eens goed. Maar goed, onzin blijft voortwoekeren als onkruid



het strafrechtelijk onderzoek is in gang gezet door de onderzoeksrechter, die dat op eigen houtje kan beslissen. daar hebben de slachtoffers, noch de VRT iets over te zeggen.
dat de dames dit niet wilden? da's verder irrelevant, de bal ligt nu in het kamp vh gerecht.

hangt ALTIJD vd contractuele voorwaarden af.

als mijn lief dat zelf organiseert is da haar eigen schuld hé. als zij mij valselijk beschuldigt, dat ik bv niet wou praten, dan verdedig ik me.

net zoals werkgevers het dus niet appreciËren als mannelijke werknemers, zelfs vanuit een machtsvoordeel, werkneemsters lastig vallen met grensoverschrijdend gedrag
Als een werkgever er voor kiest om de dringende reden in te roepen, dan moet dat getoetst worden aan de wet, dat zal in deze nu ook gebeuren en pas dan zal blijken of de vrt correct gehandeld heeft, eerder niet !

Arbeidscontracten en reglementen worden bij een dringende reden ALTIJD aan de wet getoetst ! Nogal wiedes, anders zou een werkgever er kunnen laten inzetten dat als hij op een ochtend opstaat, en plots niet meer op je gezicht kan kijken, hij je dan mag ontslaan. Geloof me, dit soort wetten bestond in de middeleeuwen.

Ja, het gerecht kan dat op eigen houtje doen, ik wou alleen maar aangeven dat de perceptie van de feiten verschilde bij slachtoffers en directie, en dat alleen bewijst al, dat de perceptie van de vrt, niet noodzakelijk de enige juiste is, en dat Lembrechts dus risico's heeft genomen die de vrt veel geld kunnen kosten.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden