Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2017, 13:18   #7
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Natuurlijk is dat moeilijker.
Maar ik heb het over een menswaardig bestaan kunnen leiden. Onafhankelijk kunnen zijn van een ander. Liever "moeilijk" dan voor iemand kiezen omdat je niet anders kan.

Ik vraag me dat af omdat ik heel veel mensen om mij heen rond hun 25ste levensjaar huizen zie bouwen, kinderen zie maken in een relatie die sputtert langs alle kanten.

Als "alleen kan ik het niet redden" de core van veel relaties is, dan vind ik dat een hele triestige zaak. Liever een hard werkende eenzaat met weinig extra's, dan een huwelijk met iemand waar ik niet smoorverliefd op ben.
Voor je 25-30 moet je niet beginnen aan kinderen en huizen. Na je 40ste mag je die kinderen ook laten varen. Dus ja het is nogal logisch dat dergelijke zaken in die tijdspanne gebeuren. Het heeft op zich weinig met het financiele te maken, maar eerder met tijdsdruk.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden