Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2005, 13:37   #5
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

En nu nog een vermogensbelasting invoeren, dan worden aan onze grensstreken de huizen (pardon villa's) niet meer opgekocht door de fiskale vluchtelingen van onze buurlanden.



Diegenen die hun vermogen niet aangeven moeten van mij geen boete betalen,
ze moeten gewoon hun mandaat netjes terug inleveren. Mandaat uitoefenen = vermogen aangeven ; vermogen niet aangeven = mandaat niet uitoefenen.
Stel je voor dat er op die manier nog slechts arme mensen in parlement gemeenteraad enz.; zouden zetelen ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by 1handclapping on 12-08-2005 at 14:40
Reason:
--------------------------------

En nu nog een vermogensbelasting invoeren, dan worden aan onze grensstreken de huizen (pardon villa's) niet meer opgekocht door de fiskale vluchtelingen van onze buurlanden.



Diegenen die hun vermogen niet aangeven moeten van mij geen boete betalen,
ze moeten gewoon hun mandaat netjes terug inleveren. Mandaat uitoefenen = vermogen aangeven ; vermogen niet aangeven = mandaat niet uitoefenen.
Stel je voor dat er op die manier nog slechts arme mensen in parlement gemeenteraad enz.; zouden zetelen ?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

En nu nog een vermogensbelasting invoeren, dan worden aan onze grensstreken de huizen (pardon villa's) niet meer opgekocht door de fiskale vluchtelingen van onze buurlanden.[/size]
[/edit]
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 12 augustus 2005 om 13:40.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden