Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2017, 12:55   #31
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Sabam is dus een multinationaal conglomeraat?
Alweer een domme conclusie, gebaseerd op je tomeloze verbeelding. Maar ja, je leest veel...

Citaat:
Opzettelijk zo ondoorzichtig mogelijk gemaakt om alle gefoefel en gesjoemel te verstoppen. Zoals ik zal blijven herhalen, gelegaliseerde roverij.
Zoals steeds weet je niet waarover je het hebt. Sabam heeft een zeer goed systeem ontworpen om de radio- en tv-programma's in te voeren. Denk je nu werkelijk dat daarmee kan gefoefeld worden? In bevestigend geval ben je nog dommer dan ik dacht.
Citaat:
Mijn ervaring leert me dat ik nog nooit iets positief heb gehoord over Sabam.
Logisch. Honderdduizenden mensen delen jouw mening. Het omgekeerde zou me sterk verbaasd hebben.

Citaat:
En hebt u hier bewijzen van?
Je weet zeer goed dat mijn opmerking niet bewezen kan worden. En ik zou het ook niet doen mocht ik over bewijzen beschikken. Je beschouwt me duidelijk als een leugenaar en ik hoef dat niet te pikken. Wanneer er geen greintje vertrouwen meer is houdt deze discussie hier voor mij op.
Citaat:
Argumenten. Awel, ik kan dan een vraag stellen. Hoe is het geregeld dat medewerkers van Sabam kunnen berekenen hoeveel een KMO moet betalen omdat er een radio in de werkplaats staat.
Sabam vraagt een kleine forfaitaire bijdrage wanneer de werkplaats publiek toegankelijk is. That's it.


De rest van je betoog is een herhaling van hetgeen reeds gezegd is. We praten langs elkaar heen en schuiven geen centimeter op. Hierbij zeg ik deze discussie op en ga niet verder ingaan op je beweringen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden