Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2015, 13:31   #51
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
18 cm !, in het begin beweerde men enkele millimeters ...

Als je zou weten wat ze ons allemaal wijsmaken, maar wat de media niet haalt, dan zou je totaal niet meer slapen.

Ik ken twee koppels die hun kindje verloren zijn einde 1986/ begin 1987 (eentje doodgeboren en eentje gestorven na twee weken), beiden in mysterieuze omstandigheden en zonder voorgeschiedenis in de familie of erfelijke afwijkingen. 'Toevallig' waren de moeders beiden ongeveer drie maanden zwanger toen de Tsjernobyl-ramp gebeurde en radioactieve stralingen de wereld rondgingen. Rendieren stierven massaal in Lapland. In Nederland, Duitsland en Frankrijk riep de overheid op om de 'verse' groenten geteeld in openlucht te vermijden en desnoods te vernietigen. Kleuters werden binnengehouden en mochten tijdelijk niet meer in de zandbak spelen. Maar hier mochten de mensen gerust hunnen spinazie en sla blijven eten en de kindjes blijven buitenspelen ! Stopte de straling dan aan de grens, of wat !?
In Frankrijk stopte de Tsjernobylwolk ook aan de grens, hoor. Met als gevolg grote toename van schildklierkanker.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden