Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2002, 16:29   #10
MP3-man
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: Deinze
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar MP3-man
Standaard

Heb deze discussie al met veel genot gevolgt.

Ik zit in een soort privé onderwijs. We zitten met 6 in een klas wat heel klein is. Dit is bij mij door medische problemen. Er werd mij ook voorgestelt toen om thuis onderwijs te volgen. Ik heb hierpop onmiddellijk nee geantwoord. Ik wou veel sociaal contact oké bij mij op school zal dat ook minder zijn dan op een gewone school maar toch zal het beter zijn dan thuisonderwijs. Je mag dan nog in zoveel dingen zitten als je wil school blijft iets heel speciaal. Je leert er om gaan met "leeftijdsgenoten". Ik vind het erg dat jongen mensen die nog volledig puper zijn en nog zich zelf aan het ontdekken zijn naar de univ willen. Ze komen daar terrecht bij mensen die 3 - 4 - 5 jaar ouder zijn dan zij zelve. Dat kan volgens mij niet echt gezond zijn voor de opvoeding ook al kiezen ze er zelf voor. Ik zou hen nog een tijdje doen wachten hen al een klein beetje weg wijs maken in de richting die ze willen volgen maar nog niet direct in de "volwassenen" wereld gooien. Dat kan absoluut niet gezond zijn. Mijn menig is ze zijn kind laat ze kind ooit zullen ze wel volwassen worden push hen niet laat hen van het leven genieten. Ik ben 18 en ga nu mijn laatste jaar middelbaar doen en als ik weg ben ga ik het daar missen het wordt afscheid nemen dat moeten kinderen die thuisonderwijs volgen niet doen. Want er zijn geen vrienden. Afscheid is ook iets dat je moet leren verwerken dus I LOVE SCHOOL
MP3-man is offline   Met citaat antwoorden