Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2017, 10:15   #79
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Hoe enorm slecht kunnen mensen toch lezen !!
En wat voor een kort geheugen hebben ze !!

Er is nooit gezegd geweest dat er een akkoord was met de geloofsgemeenschappen !!
Er is wel gezegd geweest dat er een politiek akkoord was met de meerderheidspartijen !!

Er is dus overleg geweest met de geloofsgemeenschappen. En die bleven op hun standpunt.
Daarna heeft de politiek de knoop doorgehakt. Dat betekent voornamelijk dat de tsjeven niet langer durfden dwars liggen.

Gisteren op de televisie: de voorzitter van Gaia zat bijna te bleiten van geluk (ongeveer zijn eigen woorden !!)

Wat mezelf betreft: ik heb er mijn kot in dat de imams en rabbijnen zitten te mokken.
Minister Ben was duidelijk: ze zullen moeten plooien.
En dat was eens goed nodig: dat ze moesten plooien.

Liefst nog een paar andere domeinen ook, waar ze eens gaan moeten plooien.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden