Los bericht bekijken
Oud 7 november 2006, 19:02   #48
Fishie
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En ja... ik zit toch te kijken op "gemeenteraadsverkiezingen"...
Ook hier is het weer die klote-islam en zijn aanhangers die de inhoud bepalen...
Straks kijken we naar SOS Piet of iets dergelijks en staan ze daar ook klaar om elkaar de keel over te snijden ivm halal-vlees of de culinaire smaak van de profeet...
Wat hebben onze politici toch gedaan met dit zootje hier te laten binnenstromen...
Ik ben geen thread begonnen over de gevaren van het atheisme, Jodendom, Christendom or whatever.
Ik wordt aangevallen dus ik reageer op een vredelievende manier door op de knopjes van mijn toetsenbord te drukken en op die manier woorden e vormen die blijkbaar niet naar uw zin zijn aangezien ze de belachelijkheid van uw onderligende gedachten bloot stellen.

Weerom IK en met mij de andere Moslims hebben hier niet de inhoud bepaald, dat heeft de persoon gedaan die deze thread begonnen is.
Het enige dat ik gedaan heb/doe is op een intelectuele en vredelievende manier reageren op wat in deze thread gezegd wordt.
Ik ben NIET degene die pleit voor uitsluiting en condemnatie van een groep mensen op basis van hun religie of wat dan ook.
Dat zo lijkt me eerder is iets wat u en anderen hier heel graag doen.
Ik maak gewoon gebruik van mijn recht op vrije meningsuiting.

Blijkbaar is dat niet naar uw goesting omdat het me toe staat om op een intelectueel eerlijke manier in te gaan op de achterlijkheid en regelrecht bevooroordeelt rascisme van sommige mensen hier.
__________________
My tombstone will read GAME OVER

Laatst gewijzigd door Fishie : 7 november 2006 om 19:04.
Fishie is offline