Los bericht bekijken
Oud 8 september 2016, 23:14   #82
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Voor jou zal er nooit bewijs zijn, tenzij je je attitude veranderd.

Er zijn vele boeken die onze verborgen geschiedenis aankaarten, met bewijs!

Maar die zal jij nooit bekijken.Dus doe gerust geen moeite.
Daar moet ik je teleurstellen, ik heb verschillende van die boeken gelezen, en het is iedere keer hetzelfde. Veel speculaties, maar ondanks wat jij beweert, geen bewijs. En met bewijs bedoel ik archeologische vondsten, dus geen anonieme getuigenissen of, het ergste van al, "gechannelde boodschappen". Iedere fantast kan een boek schrijven, zonder hard, tastbaar bewijs zijn het niet meer dan hersenspinsels.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Je hebt twee soorten mensen. Diegene die actief op zoek gaan naar informatie.
Jij gaat uitsluitend op zoek naar informatie die jouw waanideeën bevestigen, en die geloof je blindelings zonder je ooit kritische vragen te stellen. Wanneer iets je tegenspreekt neem je een totaal tegengestelde houding aan en wordt je zo paranoide als de pest en is alles deel van een complot tegen jouw fantasiewereldje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
En dan heb je diegene die als een kind op tafel slaan met "toon mij het bewijs!".
Dat is toch wel het minste dat je mag verwachten! Jij bent degene die hier de meest waanzinnige dingen komt verkondigen, dan ligt de bewijslast bij jouw en enkel en alleen bij jouw, en dan zeggen "zoek het maar op" is ronduit lui en laf, en geef je eigenlijk toe dat je totaal geen bewijs hebt. Je hebt gewoon nog niks maar dan ook nog helemaal niks getoond! Dan moet je ook niet janken als je de wind van voren krijgt en uitgelachen wordt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
En verwachten dat ze het op een bordje krijgen gepresenteerd en in 5 minuten hun mening zouden veranderen. Wat natuurlijk nooit zal gebeuren. That just doesn't happen.
Kijk eerst eens naar jezelf. Jouw soort wordt voortdurend door de gehaktmolen gehaald, maar toch blijven jullie voortdurend dezelfde weerlegde bullshit maar herhalen en trekken jullie je niks aan van tegenargumenten. Jullie zijn degenen die koppig weigeren van gedacht te veranderen, hoe grondig jullie ongelijk ook wordt duidelijk gemaakt!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden