Discussie: Sociale woningen
Los bericht bekijken
Oud 13 december 2017, 15:22   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.688
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
In de sociale woningbuurten zie je degenen die juist NIET op de wachtlijst staan. Ik ken een man van 53 die een carriere van 30 jaar achter de rug heeft. Hij is zijn vrouw verloren aan kanker en in een depressie gesukkeld... Triestig geval... Hij staat al ACHT JAAR op de wachtlijst !! Maar dat gemiddelde wordt naar beneden getrokken door zij die maar 4 dagen op die lijst staan. Wie dat zijn daarvoor moet je dus inderdaad in de 'sociale' woningbuurten gaan kijken. Deze jonge fitte sterke gezonde mannen hebben nog maar slechts één vinger uitgestoken naar werk: Hun middelvinger. 2!

Om even tot de essentie te komen: Meer investeren in woningen bouwen is niet de oplossing, je kan dat geld beter steken in een betere filter en screening van zij die op die wachtlijst staan en het nodige volk eraf te 'bouwen'.

Groen zegt toch dat meer beton de files niet zal oplossen? Dat ze hun eigen retoriek dan eens toepassen hier...

Achterlijke meute.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden