Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2017, 18:50   #10
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En heeft in Frankrijk een gruwelijke moordmachine laten wettigen: de legalisering van abortus.
Baas in eigen buik... Zeg je dat iets???
Weet je wat op wereld niveau schandalig is??? Niet zo zeer de abortussen, die zelfs in de oudheid werden gebruikt als een natuurlijk middel om het bevolkingsniveau op een aanvaardbaar niveau te houden...

Hewel de katholieke en Islamietische mannenwereld die de vrouwen verplichten om zoveel mogelijk kinderen op de wereld te zetten, ook als ze ze geen fatsoenlijke opvoeding kunnen geven; ook als de wereld al die overbevolking niet aankan...

Gelijk in de tijd in Amerika alle protesten tegen het uittrekken van de stekker, terwijl aan de andere kant van de staat ze de armen lieten creperen omdat ze de rekeningen niet konden betalen...

Ik ben niet voor abortus, maar ik zie mij niet geroepen, noch gelegaliseerd om in naam van alle andere vrouwen te praten... Het ter wereld brengen van een baby is een positieve daad, geen verplichting die door de mannenhelft de vrouwenhelft wordt opgedrongen... onder het mom van geloof...

Schandalig vind ik een dictator die luidop durft te zeggen dat de buiken van de vrouwen de zwaarden van de Islam zijn...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden