Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2009, 21:33   #28
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Bernard, zionistenvriendje, begint werkelijk een inhoudsloze zaag te worden.
Ha, ha, ik blijf het grappig vinden hoe de laatste Marxisten hun allergrootste tegenstanders blijven omhelzen. Marxisten en jihadi's: één front. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds moeite om het te begrijpen en vooral om dan niet te lachen.

Maar goed, ernstig nu. Barnard heeft inderdaad een probleem omdat hij noch links, noch rechts is in deze kwestie. Hij heeft namelijk RESPECT voor de mensen uit Moslimlanden. Hij verwerpt ze niet zoals rechts doet, en hij kijkt niet op hen neer zoals politiek correct links doet: "Ooh, arme Moslimekes, democratie en zelfontplooiing is te moeilijk voor jullie, blijven jullie maar bij de Koran, zunne. Draag maar een doekje om je hoofd en ga maar naar de Koranschool, en als je dan totaal onaangepast blijkt aan de maatschappij van vandaag, zullen we jullie wel een uitkering geven, hoor!"

Neen, dan liever Wafa Sultan, waarnaar Barnard verwijst. Een vrijgevochten vrouw die zich dankzij haar intellegentie heeft kunnen bevrijden van het nefaste Islamitische gedachtengoed.
Weinig mannen hebben haar 'ballen'. Dit interview op Al Jazeera is al enkele jaren oud maar ik herinner me dat ik met open mond keek toen ik het voor het eerst zag: http://www.youtube.com/watch?v=ciOGS6r97oE

En ja, schrikschijters, ze leeft nog.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden