Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2003, 17:05   #13
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Ik schreef mijn reactie enkel maar om op hetzelfde 'niveau' te blijven. Jij hebt duidelijk de 'Iskra' nooit gelezen, je weet enkel dat Lenin en Trotsky ervoor schreven. Omwille van de historische rol die zij gespeeld hebben, stel jij dat hun artikels anno 1903 dus wel moeten beter geweest zijn dan hetgeen vandaag ter linkerzijde gepubliceerd wordt. Het is een redenering die je niet verder kunt onderbouwen. Verder ben ik de mening toegedaan dat hetgeen Trotsky in die periode schreef over partij-opbouw niet correct was en geregeld dikke zever bevatte. Een fout die hij later overigens aanduidde als één van zijn grootste fouten. De schrijfstijl van Trotsky, die terecht geprezen wordt, was in deze periode absoluut nog niet goed ontwikkeld (al doende leert men uiteraard...).


Als je kritiek wil geven op LSP, doe het dan op een serieuze manier. En dan zal ik op een serieuze manier antwoorden. Maar de nonsens die je hierboven schreef, valt daar niet onder.
Als je dan toch de slimme, zuivere communist wil uithangen mijnheer Cool.... Leg mij dan eens uit hoe u een drastische arbeidsduurvermindering in combinatie met een quasi volledige terwerkstelling wil financieren?
domme vraag aan een communist Johan.
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline