Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2009, 01:12   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
"Besneden mannen ZOUDEN minder kans hebben op aids, zo'n 14% minder"

Is dit een promo-advertentie van chirurgen? Liever een intacte penis verminken om zogezegd aids te verminderen? Dit is onaanvaardbaar! Een besnijdenis hoort trouwens ook niet thuis in de westerse samenleving! Als je ZONDER condoom vrijdt heb je zowiezo 100% kans om Aids op te lopen...of je nu besneden bent of niet dat maakt geen bal uit!

Besnijdenis is barbaars,verminkend en anti-westers!

Vrij veilig,MET condoom!
Als volwassenen zich willen laten besnijden is dat hun zaak, maar kinderbesnijdenis goedpraten met het argument dat het beter is tegen AIDS is pervers, immoreel. Veel verkeerde informatie wordt door religieuze besnijders verspreid om deze 'achterlijke' praktijk goed te praten. Het hypocrietste daarbij is het onderscheid dat daarbij tussen jongens en meisjes gemaakt wordt. Besnijdenis past niet in een maatschappij die pretendeert kinderen te beschermen. Tatoeges mogen niet voor 15 jaar of zoiets, maar besnijden dat mag a volonté buiten de wil van het kind om, omdat de maatschappij niet in staat is in te gaan tegen religieuze gewoonten die nochthans een regelrechte schending van de mensenrechten zijn.

Ik herinner me de comentaar van een moslim op dit forum over dit thema. Dat ze hun jongentjes zullen mogen blijven besnijden 'daar zullen de joden wel voor zorgen', met een gniffelende smiley erachter. Ik dacht dat er zoiets als een democratie bestond. Misschien vergis ik mij.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 01:18.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden