Discussie: Calais.
Los bericht bekijken
Oud 26 september 2017, 05:42   #117
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kan Merkel die 9000 illegalen niet opnemen? Die Schaft dat toch?
Ik denk het niet want die zal nu juist starten met diegenen die ze zelf binnengehaald heeft verder te verdelen over de andere landen van de EU om zo een beetje aan populariteit te winnen.

De andere landen van de EU hadden die bende vluchtelingen beteren gelijk doorgezonden naar Duitsland want daar 'schaffen' ze ook om eens te kijken of die Duitsers er dan nog zo blij met zijn.

Een ritje naar de kust leerde dat ter hoogte van Jabbeke de parking terug open is.

Je ziet soms figuren met pak en zak op de pechstrook lopen.

Soms zie je enkele wagens stilstaan op diezelfde pechstrook waar een héle bende mannen heftig in discussie gewikkeld waarschijnlijk aan het ruziën zijn over het bedrag wat men vraagt om ze te laten verder reizen.

Of plaatsen we dat onder de noemer 'De Gezinshereniging'

p.s. Even op het internet rondkijkende zijn en massa's sites zoals bovenstaande, verwijder die van het net dan is de kans al kleiner dat men ze 'slimmer' maakt.

Gewoon terugsturen is de boodschap want dat zijn géén sfeerbeelden zoals in Brussel, een park dat daar vol 'goudzoekers' ligt. (Calais ... andere plaatsen, steden, dorpen die aangevallen worden door de reizigers van 'Het Paard van Troje')
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2017 om 05:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden