Los bericht bekijken
Oud 13 april 2016, 10:15   #37
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Verkeersleiders willen dat de overheid hun arbeidsvoorwaarden en rechten respecteert.
Ik begrijp dat.
Ik begrijp dat ook Jack.
Maar er zijn hier geen rechten meer sinds de banken beweerden (sic) dat de Amerikanen met ons geld zijn gaan lopen.
En nu krijgen wij (niet zij dus) het uitschot (niet allen natuurlijk) van het oosten sinds ze er ook de olievelden hebben geconfisceerd.
Alle democratieën zijn er lamgelegd bij gebrek aan de nodige inkomsten om ze uit te bouwen. Hier en daar een koningshuis of verdachte regimes aan de macht houden en alles is in kannen en kruiken.
En de woestijnbewoners zullen wel verder de pis van hun kamelen drinken om te overleven.
Maar wacht maar. De USA is verre van klaar met zichzelf.
Ik ben eens benieuwd hoe ze hun rassenproblematiek zullen oplossen.
Het ontkennen heeft geen zin want het is er. En erger dan wij; Europeanen; denken of vermoeden. Bovendien is het nog een continent waar iedere burger bewapend is met zelfs dikwijls oorlogswapens.
Komt de grote "boum" er? En atoom- of waterstofbommen zullen dan dit conflict ook niet meer oplossen. Ze zijn immers niet selectief om verschil tussen wit en zwart te onderscheiden.
En wij hier ondertussen maar kraaien dat wij racisten zijn als we eisen dat iedereen niet alleen rechten moet krijgen maar ook moet deelnemen in de plichten.
werkman is offline   Met citaat antwoorden