Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2017, 22:34   #33
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zal dan doorgaans over moslims zijn die blijven steken zijn honderden jaren terug. Wat niet belet dat ik aan hen niet verkoop. Voor de rest ben ik absoluut multicultureel.

Er zijn er hier wel die met hun Jodenhaat in andere landen of andere fora al serieus problemen zouden hebben gekregen.
Zoals eerder hier gemeld zijn er niet veel mensen die het onderscheid kunnen maken tussen het judaïsme en het zionisme.
Als je de moeite had gedaan om de meegegeven link te openen, dan had je helemaal onderaan dit kunnen lezen, iets waar ik volledig achtersta:

"Laat ons duidelijk zijn wanneer er over joodse bankiers wordt gesproken, word hierbij een selecte groep bedoeld DIE HET JUDAÏSME HEBBEN GEADOPTEERD EN MISBRUIKT VANUIT WELLICHT POLITIEKE REDENEN. HET GAAT HIER OM EEN UITERST KLEINE KLIEK VAN ZEER INVLOEDRIJKE MENSEN!! Dus niet het joodse volk in het algemeen die uiteindelijk net als ons misleid en misbruikt worden, zij hebben hier niets mee te maken!! Velen staan onder invloed van het Zionisme, wat niet betekend dat elke aanhanger van het Zionisme een onbetrouwbaar persoon is. Er is een groot verschil tussen de burgers en de invloedrijke stromingen waar wij met zijn allen van geboorte tot ons graf onder gebukt gaan, “ ook het het Joodse volk die hun jongeren zien sneuvelen voor de zelfde leugens in de zelfde oorlogen, net als Palestijnen, Amerikanen, Europeanen en vele anderen… Mede door de haat die ze voor elkaar voelen DANKZIJ DE ENORM GEFINANCIËRDE PROPAGANDA NETWERKEN. Het gaat niet om de Joodse burgers! LATEN WIJ DIT GOED ONTHOUDEN! Ook zij zijn slachtoffers die onze steun en begrip nodig hebben!"

Die Rockefeller en z'n misdadige zionistische collega's, zijn grotere anti-semieten dan de vortste bruinhemd ooit is geweest of ooit zal kunnen zijn.
Onthoud dat ook maar goed, vooraleer je nog eens terechte zionistische kritiek gratuit afdoet als Jodenhaat.

Nuance Gipsy, nuance.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 maart 2017 om 22:35.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden