Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2017, 09:55   #108
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
...
dat er genoeg mannen op zo'n velo's ni bellen, hun snelheid ni aanpassen, ettelijk ni knorde zijn, eigenlijk ongeschikt zijn om met zo'n ding rond te rijden maken we allemaal geregeld mee ( toch diegenen die wat kilometers per week doen op de velo)
Ik kan die mensen (m/v) die niet bekwaam zijn om te rijden met de velo waarmee ze rijden, indelen in twee categorieën (om mezelf te herhalen):
- de wielerterroristen: dan zijn mannen die rijden zonder elektrische ondersteuning, die zich fysiek zodanig uitputten tijdens hun rit dat ze schuim op hun vuile mond krijgen, maar dat plezant vinden en niet willen onderdoen, waardoor ze vaak grijpen naar doping.
- de bomma's en bompa's die rondrijden aan hoge snelheid, doch fysiek niet in staat zijn bij plots remmen veilig recht te blijven.

(blijkbaar is er nog een categorie: would be sossen en groensels, anarchistisch aangelegden, die in de steden crossen in winkelstraten en verkeersvrije zone's. Met die gasten heb ik geen persoonlijke ervaring: ik kom niet meer in grote steden)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden