Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2008, 19:38   #24
reinaert68
Gouverneur
 
reinaert68's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Berichten: 1.018
Standaard



Ik sta absoluut niet haatdragend tegenover franstaligen maar dit is gewoon absurd. Ik heb vijf jaar in Hamme-Mille gewoond, was onlangs nogeens in het stadhuis van Bevekom en drie Vlaamse families (0 franstaligen overgins) waren aan het loket aan het aanschuiven om braaf in het frans hun reispas aan te vragen.

Ik heb veel franstalige vrienden maar deze arrogantie moet stoppen. What's next? De Engelstaligen die Tervuren overnemen? Anders gaan we eens naar de Parijse banlieus om de mensen daar aan te manen Arabische omzendbrieven te versturen?!

Een ding is zeker: de patsstelling is compleet. De enige manier om internationaal serieus genomen te worden is de onafhankelijkheid. En die zal er komen. Er is geen weg terug. En ik heb mijn buik stilaan vol van dit -excuse me french- klote land. Wanneer ik mijn diploma heb ben ik hier voorgoed weg en vraag ik de Engelse nationaliteit aan.
__________________
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em.
-Miles Davis

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 14 mei 2008 om 19:45.
reinaert68 is offline   Met citaat antwoorden