Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2017, 15:13   #224
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Et voila: 'k wil wel mamma, maar 't lukt me ni.

HOUZEE 's definitie helemaal, maar met minder 'creimfreiche' rond T. zijn pitje gespoten.
Je maakt foute aannames. Zoals gewoonlijk.

Niet dat ik daar van wakker lig. Mijn netto loon overstijgt de gemiddelde tweeverdiener.

Maar zoals we al weten, de Nederlandse taal is niet uw sterkste kant, waardoor u mijn post niet hebt kunnen lezen: het zijn de mensen die dezelfde scholingsgraad als hun ouders hebben die nu achtergelaten worden. In de VS hebben deze mensen massaal Trump gestemd, in het VK voor de Brexit: precairen die er niet meer in slagen, ondanks hard werken, om nog vooruit te komen in het leven.

Waarschijnlijk volgens u mamma kindjes. Dat is de fout van alle jongeren: gemakszuchtig, lui, ongeinteresseerd, verslaafd aan de gsm, enz....volgens de oude garde.

Dezelfde garde die na 32 jaar carriere er mee stopt om dan vanuit hun zetel de jongeren te gaan bekritiseren. En veel gezaag van de babyboomers hier is irrelevant: de cijfers bewijzen gewoon dat u uit de generatie-graai komt die de factuur heeft doorgestuurd naar uw kinderen en kleinkinderen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden