Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2015, 15:58   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krates Bekijk bericht
U vertoont hier wel een heel excessieve vorm van intellectuele oneerlijkheid mag ik zeggen. Als u comprehensie nu niet zo selectief was dan had u zeker geweten dat het stakingsrecht onder het recht op vereniging en vergadering valt, dat trouwens elk civiliseert land zou moeten naleven. Dat het recht op staken in bepaalde gevallen via gerechtelijke weg kan beperkt worden betekend enkel dat het niet absoluut is, net als het recht op vrije meningsuiting niet absoluut is(men kan bv. niet oproepen tot haat en geweld of de holocaust ontkennen).





Wat mij vooral opvalt aan neoliberalen van jou type is dat ze frequent de nadruk leggen op 'hard werken'(om de arbeidersklasse te kunnen disciplineren), terwijl ze zelf vaak de meest luie denkmethodes utiliseren. Jullie gesprekken hier zijn niet meer dan wat intellectuele masturbatie voor dilettanten. Dat verbaast me natuurlijk niets als je weet dat de norm op dit internetfora thatcheristisch nonsensicaal gezwets is en dat het hier krioelt van de rechtse analfabeten.

We betwisten het stakingsrecht ook nergens.
We hebben het wel over het feit dat er mensen de toegang tot hun bedrijf ontzegd werd.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden