Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2011, 13:16   #7
Paul Nollen
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 juli 2005
Berichten: 1.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Prachtig. Ik ga mij hier eens gaan doorlezen. Hebben jullie online meetings?

Valt het hier op dat er mensen hier zitten te posten als een zot in dit directe democratische forum en dat bijna niemand hier eigenlijk een mening heeft over hoe het opgelost moet worden? Ze hebben blijkbaar zelfs geen mening over dit voorstel dat ik hier heb neergeschreven.
Het is niet dat er geen voorstellen zijn maar ook een kwestie van efficiëntie. Hoe kunnen we naar een "beter" systeem evolueren met de meeste slaagkans.
Waar vinden we het meest gemeenschappelijke grond om samen te werken. Hier een goed idee posten en dan verder denken dat het wel zal lukken is hopeloos. Het zal véél werk en véél tijd kosten om wat dan ook te laten werken.
Directe democratie is niet enkel over goede voorstellen lanceren maar ook en vooral om voldoende mensen er achter te krijgen, die dan ook beslissingsrecht hebben, dat is de essentie.
We hebben inderdaad on-line meetings, de laatste gisteren was een eerste maal met webbex.com dat ook gebruikt wordt door Democracy International. Als ge vragen hebt stuur maar door.

Paul
__________________
Paul Nollen is offline   Met citaat antwoorden