Los bericht bekijken
Oud 19 november 2017, 14:56   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Jihadbruid (16) ontvoerd, mishandeld en vastgehouden in Antwerpen: “Ik was zijn fokko

Jihadbruid (16) ontvoerd, mishandeld en vastgehouden in Antwerpen: “Ik was zijn fokkonijn”

Citaat:
ANTWERPEN - “Dag en nacht leefde ik in angst. Ik kon niet aan hem ontkomen. Zowel fysiek als geestelijk had hij mij volledig in zijn macht”, vertelde Anna (*) aan de Nederlands openbare omroep NOS. Ze was amper 16 toen ze in de zomer van 2016 een maand verdween. Uiteindelijk vond de politie haar in een klein appartement in Antwerpen, nabij het Centraal Station. Hij wou haar meenemen naar Syrië. Haar ontvoerder, een 39-jarige Amsterdammer, moet zich nu verantwoorden voor de rechter. Hij riskeert een celstraf voor het ontvoeren, vasthouden en mishandelen van een kwetsbare minderjarige.
Zo zie je maar weer, nieuwe vorm van samenleving.

p.s.

Ik ben haar naam even kwijt (klonk Italiaans) maar een vrouw schreef een boek over wat ze meemaakte tijdens haar leven bij het IS en dat kwam erop neer dat ze zoals het artikel iets hogerop al blokletterde gewoon maar een *fokkonijn* was.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden