Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2010, 14:33   #12
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik maak me er ook niet druk meer in. Enkel reetklevers mogen wat langer wachten om te passeren en voor de rest laat ik het passeren. Het is veel te gevaarlijk om zelf opgefokt rond te rijden en het is het allemaal niet waard. Vroeger zat ik te roepen en tieren als ik zo een gevaar op de baan tegenkwam maar dan ben ik beginnen beseffen dat zoiets toch niets uithaalt. Ik moet wel zeggen, soms moet ik op mijn tanden bijten...
²
Ik reageer me nog wel af,als ik alleen ben, het blijft wel bij vloeken en tieren..ik ga zeker niet achtervolgen of obscene gebaren maken..

In een ver verleden toen de vrachtwagens nog geen snelheidsbegrenzers hadden..:

Ik rij op een oprit van het autostrade..op het rechtse vak een colonne van 3 vrachtwagens..ik laat me afzakken tot ik op gelijke hoogte ben van de laatste..doch deze vertikt het ook van op te schuiven waardoor ik in de remmen moet gaan op het einde van de oprit..ik geraak toch op de autoweg, rij langszij die derde vrachtwagen, toeter en steek duidelijk zichtbaar een vingertje op naar de bestuurder..ik rij verder en merk dat de derde vrachtwagen de 'achtervolging' ingezet heeft aan 150 / uur..enkele km's later ben ik hem kwijt door aan 160 Km per uur te 'vluchten'

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 augustus 2010 om 14:33. Reden: taalfout
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden