Los bericht bekijken
Oud 29 september 2009, 16:23   #43
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
2 dagen na mekaar paddestoelensoep, ... "gratis" geplukt uit een of ander bos ? ik hoop dat je je niet vergist, om misschien heb je al de verkeerde paddestoeltjes in je soep gedraaid... oppassen he...

Wist je trouwens dat dat een van de reden is waarom Noord-Amerikaanse First Nations People geen paddestoelen in hun dieet hebben. Die mensen leven uit het bos, maar paddestoeltjes, neenee, veel te gevaarlijk. heb ik trouwens uit de eerste hand van een FNP die jaren lang houthakkers gidste door de bossen.


Albert Heyn Supermarket, lieverd. Hoewel ik laatst in het bos naar dingen keek die sprekend leken op oesterzwammmen, de lekkerste soort. Had een Pool erbij moeten halen...Ze hebben alle bosjes gekapt zodat Polen niet meer kunnen kamperen. Ze zijn wel een soort slaven van de Ollanders, niet? Liet de zwammen toch maar staan.

Maar weet je dat champignon afval in Nederland als chemisch afval wordt afgevoerd. Na drie dagen champignondieet, krijg je een licht zweverig gevoel in je hoofd....Of de chemicalien of dat ook gewone champignons bepaalde stoffen...

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 16:26.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden