Discussie: Universeel Soefisme
Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2014, 21:04   #36
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Dat begreep ik, waar gaan we heen met deze wereld? Valt er nog iets te redden of zal de slaaptoestand ons lot bepalen?
Ik denk dat je realistisch moet zijn. Elke persoon is anders. Met een persoon die al kritisch denkt van nature en open staat voor andere overtuigingen is de kans groot dat hij vroeg of laat 'wakker' schiet en het volledige plaatje ziet, maar jij beseft ongetwijfeld even hard als ik dat veel mensen, zeker in weinig ontwikkelde landen, nog een heel beperkte manier van denken hebben. Dat die allemaal ineens wakker schieten is niet zo realistisch.

Besef ook dat we er vandaag nog veel erger hadden kunnen voor staan. Als ook jij je stoort aan de huidige manier van zaken doe er dan zelf niet aan mee.

En maak je verder geen illusies over diegenen die al jaren het huidige beleid bepalen, (ik bedoel dan niet gewone plaatselijke politici of parlementsleden van wie er heel wat wél heel goed werk leveren), want de meesten daarvan hebben zeker geen interesse of belang om te veranderen. En vroeg of laat zullen zij wel degelijk met hun verantwoordelijkheid van nalatigheid geconfronteerd worden.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 18 februari 2014 om 21:13.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden