Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 02:06   #69
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik zou maar al te graag mijzelf willen uiten als traditionalist tov vrienden, familie en collega's. De meeste van die mensen kunnen de waarheid gewoon niet aan omdat de - net als u - te sterk zijn gehersenspoeld dat traditionalistische ideologieën het pure kwaad zijn. Het is het mij echt niet waard om mijn job en sociale status op te geven enkel en alleen om mijzelf te kunnen uiten als traditionalist.

Ik zal mij echter nooit anders voordoen en mijn idealen verraden. Sommige dingen hou ik gewoon voor mijzelf, mijn vriendin en mijn allerbeste vrienden.



Ik keur intolerantie NIET goed. Hou toch eens op met het gelijkstellen van traditionalistische ideologieën met intolerantie.
Snap ik niet hoor hoe kun je je nu beklagen een sociale status te verliezen in een systeem dat je toch niet zint.

Als je ergens achter staat dan ga je ervoor anders ben je gewoon lafaard. Als iets verkeerd is dan ga je er tegen in anders keur je het gewoon goed.

U oppereert op dezelfde wijze als degene die u voor idioten verslijt bvb BBET. Net als zij gebruikt u het internet om uw ideologie te verspreiden en trekt u zich terug met een paar geloofsgenoten in wat u noemt de underground.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden