Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2017, 15:59   #84
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.284
Standaard

geertvdb

Citaat:
]Ik ben geindoctrineerd door het conservatieve katholicisme, zoals 80% van de Belgen. Ik ben nu een atheist. Leve mei 68!
Dus een oude zak, met alle respect. Ik ben een stuk jonger, was nog lang niet geboren in mei 68. En ik kom ook uit een ander milieu, tijdens m'n jeugd leefde ik onder andere in de Sovjet-Unie. En net als de meerderheid nog steeds het grootste respect voor die staat. Communisten misbruiken geen kleine jongetjes.

Citaat:
Nee! gij komt af met ingefluisterde leugens.Dat telt niet voor u.FOUT! FOUT! FOUT! FOUT!
Al mijn posts zijn gefundeerd met links.


Citaat:
Gij hebt ook geen enkel schaamtegevoel hé!
Mijn ene grootvader was bij het verzet, en langs de andere kant heeft mijn grootvader mensen gered van de Gestapo.
Kan zijn, maar veel deelnemers aan dit forum komen overduidelijk uit het foute kamp...
Citaat:
Gij zit hier het meest gruwelijke regime uit de wereldgeschiedenis goed te praten, en gij "denkt" mij hier efkes de les te kunnen spellen, of wat?
DEGOUTANT!
Ik geef de mening weer van de overgrote meerderheid van mensen die er echt over kunnen meespreken...


Citaat:
Ik ben >NIET rechts!
OK, maar je kunt niet accepteren dat ik communistisch ben, en de Sovjet-Unie verdedig, U hebt geen respect voor mijn overtuiging.
tomm is offline   Met citaat antwoorden