Los bericht bekijken
Oud 15 april 2016, 14:40   #78
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Mijn idee erover is dat godsdienstvrijheid geen problem vormt voor zover het gaat om beslissingen die een person voor zichzelf neemt. Zodra godsdienstvrijheid betekent dat men een uitzondering wil op burgerlijke wetten, gaat het niet meer om een individuele vrijheid alleen. Dan komt het algemeen belang erbij en zou je moeten afwegen. Daardoor zijn kindhuwelijken niet mogelijk, en wat mij betreft ook geen onverdoofd slachten, gearrangeerde huwelijken, gescheiden zwemmen, ...

Bovendien geniet een persoon godsdienstvrijheid en gaat het niet op zijn religie op te leggen aan nakomelingen.

Dus: niet schrappen maar duidelijker aflijnen waar die vrijheid ophoudt.
jazeker dalibor;8063403

goed punt, vooral je religie opleggen aan je arme nakomelingen, ja hoe moet je als kind hiermee nu omgaan???? Ik ken moslim kinderen persoonlijk hier in mijn buurt en ken hun problemen, het is best zielig hoor die hele islam.

geloof is altijd discriminerend denk ik nu, ook orthodoxe zwarte hindoe halfapen zijn rassenhaters, en geloven absoluut in hun hele idiote kaste en karma gedoe. Dus ik bekijk het nu complexer en nu heeft Wieroe mij geleerd om het zuiver biologisch te bekijken en hij als slimme HIndoe nazi kat heeft gelijk.

hoe schaf je religieus onderwijs af????

hoe kan je onderwijs honderd procent seculier en vrij van enig geloof maken?? In blanke, westerse vrije naties is dit toch noodzakelijk???
maar er zijn ook blanke religieuze scholen dus het gaat niet alleen om islam nu.

moeilijke zaak is het.

ach god of allah lossen dit probleem zeker wel op na mijn dood.
Jezus zal toch alle zonden vergeven als hij terug komt dus nu mogen wij lekker volop zondigen met benen wijd en met dozen vol met scherpgeslepen vibrators, M/V he.

Lang leve de zondaars en zonen en uitgeneukte, hoerige dochters van Satan, LUcifer en sheytan.

hoofd kenmerk elk geloof: alle religieuze personen (islam, hindoeisme, christendom, jodendom enz) haten lekker diep, ruw, uitgeneukte, hoerige meiden als de pest.
geloof predikt altijd hoerenhaat, geen hoeren in de heilige huisjes, kerk, mandir, moskee, synagoge, Sint Petrus bordeel enz.

dewa aapje en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden