Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2017, 10:39   #6
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.076
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Met de Gentse Feesten ben ik over 's nachts over de rode 'knip' gereden - zeer goed zichtbaar 's nachts - in het verlengde van het Zuid = boete 1.
Nadien moest ik terug erover want verder doorrijden was onmogelijk gezien de feestenzone daar is = boete 2.
De 2e boete ga ik zeker aanvechten gezien ik niet kon doorrijden.

Die knip trek op niets, en als men er echt niet door mag, dat men dan de straat verspert. Maar neen, liever kassa kassa.

De parking op de Reep is ook niet meer bereikbaar via Sint-Anna, en dus volledig rondrijden... (zo ben ik aan de boetes geraakt).

De parking aan de Kouter is ook niet meer bereikbaar als men van over de brug aan het justitiepaleis komt...

Dit is echt een circusplan dat enkel is bedoeld om geld op te rapen.

Een voordeel voor diegenen die met dit circusplan problemen hebben, toch zeker aan het Zuid: je belandt al snel in de rosse buurt Toch iemand die plaatselijk voordeel heeft van dit circusplan


Vermijd Gent !!
.
De Reep is wel bereikbaar via Sint Anna. De rijrichting is gewoon omgedraaid. Dus als je toekomt 1 straatje verder te rijden, maar als je wegrijdt ben je 1 straat dichter. Op zich verandert er dus niets qua bereikbaarheid van de Reep. Alleen in en uitgang werden omgedraaid.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden