Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 10 november 2017, 17:59   #10
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik vraag mij af of de vrouwen van tegenwoordig wel geëmancipeerd zijn. Mannen zijn niet veranderd, die zaken hebben altijd bestaan. Als vrouwen vinden dat ze onheus worden behandeld dan moeten ze dit direct laten weten of zelfs laten voelen. Tientallen keren heb ik (vroeger) in het openbaar mannen geaffronteerd omdat ze hun handen niet konden thuishouden en voor de rest bepaal je als vrouw zelf de grenzen van wat je toelaatbaar vindt. Na 10 jaar daarmee naar buiten komen , is belachelijk en getuigt van zwakte . Ik dacht dat wij als vrouwen mondiger geworden waren en dat we op gelijke voet stonden met de mannen.

De sexueel getinte opmerkingen van zowel mannen als vrouwen zullen nooit verdwijnen , maar de reactie van de ontvangers bepaalt hoe ver deze mogen gaan en een stop moet wel een stop zijn.
Als die metoo-ers zo verder gaan, dan wordt het zoals bij Dutroux: niemand zal nog durven een schuine mop vertellen of een sensuele opmerking maken. Wat zal het leven saai en eentonig worden als er niet meer mag geflirt worden '......veel programma's op TV zullen moeten afgevoerd worden.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden