Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2002, 18:29   #30
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas De muynck
Citaat:
inderdaad: Animo.
Toegegeven, animo is ook niet perfect, verre van, maar de laatste tijd is er toch wel een zeer positieve evolutie.

natuurlijk hebben we ook nog onze linkse lsp en iv vrienden, maar wekelijks samenkomen om over het verleden te praten, is ook niet wat ik zoek.
Ik heb al veel gesprekken gehad met mensen van animo, maar intelligente praat verkopen die mensen niet hoor...

In welke zin spreek jij van een "positieve evolutie"?

Het feit alleen al dat "animo" zich niet heeft gedistancieerd van de uitspraken van Voorhamme spreekt wat dat betreft voor zich....

Wat bedoel je eigenlijk met "over het verleden praten"?
Vreemde stellingname, ik ken de LSP niet genoeg om er oordeel over te vellen, maar ze organiseren toch daadwerkelijke acties zoals inzake het Gentse huisvestingsbeleid.

Waarschijnlijk doel je op de marxistische inslag? Tja, dat vraagt enige studie en vorming en dat strookt niet met het tooghangersimago van "animo" of wat? Want het moet toch allemaal "plezant" blijven niet?

Doen jullie eigenlijk nog aan vorming?

Maar mensen toch animo, onlangs hebben ze nogmaar eens in Sint-Niklaas op de tenen van burgemeester Wiloxk (sp.a!) getrapt! Overeenkomen doen ze niet hoor! Integendeel, vernieuwing? Ja, maar misschien eerst klein overleg binnen u partij en als ze niet willen luisteren dan de straat opstormen? dat is goed voor mij!

Thomas
Thomas Hx is offline