Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2017, 13:39   #13
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik geef mezelf nog 15 tot 20 leuke jaren en tegen dan doen ze wat ze willen. En zolang leef ik op mijn manier. Ik zal wel benzine blijven tanken en wat dat met het milieu doet interesseert me geen hol. Voor mijn part krijg jij of je verwekte schepsels er kanker van. En ik vrees dat je meer gefrustreerd bent dan ik. Want jij hebt nog een hopeloos saai leven voor je. Of je bent op pensioen en dan is het stilaan tijd om een spuitje te krijgen. Maar zelfs dat interesseert mij niet.

Ik zie morgen nog geen massaproductie van E-wagens gebeuren. Misschien dat hun verkoop zal stijgen. De benzinemotoren zullen morgen en zelfs overmorgen nog niet verdwijnen. Meer en meer young- en oldtimers gaan steeds meer centen. Of gaan die ook verdwijnen? En ik ben ook voor de E-techniek. In combinatie met een dikke benzinemotor geeft dit prachtige resultaten. Mooiste voorbeeld is de Porsche panamera Turbo-E Hybrid. 680PK onder de wielen en een bom van een auto waar zelfs de zwaarste Tesla bij verbleekt. En eveneens fiscaal bepamperd. Maar ik zal maar bij de gewone benzinemotoren blijven en tanken wanneer nodig.

Dus foxy ga nu wat verder gefrustreerd leven en stop met uw klaagzang. Je begint op Calvo'ke te gelijken Wat een bende losers hier toch. Maar ik begrijp het wel. Aan de verkoop van prozac te zien zullen velen hier wel een aandeel in hebben
Ik lees nergens frustratie in mijn berichten met betrekking tot de e-wagens. Ik lees dat enkel in uw berichten. Ik begrijp natuurlijk wel dat het moeilijk moet zijn om te beseffen dat je zelf een fosiel aan het worden bent, maar tracht toch een beetje minder verzuurd te klinken.

Ik ben niet gefrustreerd, integendeel, ik verwelkom graag nieuwe, superieure technologieen. Rond 2020 zal de prijs van E-wagen onder die van een fossiel duiken en dat zal het begin van het einde zijn.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden