Los bericht bekijken
Oud 26 december 2012, 22:05   #12
creemej
Burger
 
Geregistreerd: 21 november 2012
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Ik ben met je eens dat er veel werk, tijd en moeite ingestoken zal moeten worden. Maar ik bem van mening dat iedereen die zich interesseert in politiek ook effectief eens moet nadenken over hoe hij of zij nu de wereld rondom zich willen zien. Het is enorm gemakkelijk kritiek te uiten over alles, maar het enorm moeilijk om een systeem uit te bouwen van een idee en levensvisie, tenslotte hebben mensen allemaal dezelfde basisbehoeften, maar daarbuiten hebben ze andere noden. 1 persoon of een groep van mensen die allemaal hetzelfde voortstreven, zoals nu met die apen in de wetstraat en hun drang naar corruptie en geld, zal in lange termijn weer dezelfde problemen opleveren.
Allemaal goed bedoeld, maar ik raad je aan om eerst eens de G1000 te volgen. Dat moet al een enorme moeite gekost hebben voor vele mensen. Ik ben zelf ook nog onlangs naar de afsluitende bespreking geweest in het Huis van de Parlementariers, maar ben er vroegtijdig opgestapt. Niet uit protest, maar omdat het volgens mij tot niets leid. De G1000 zal dood geknuffeld worden en zo of veel slechter zal het andere initiatieven vergaan. Ik veronderstel dat je al iets van de G1000 af weet, budget en dergelijke. We zitten al met een democratie en beter is niet meer mogelijk, das den top!
__________________
Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt (Einstein).
Financiële Relativiteitstheorie www.chaospunt.org
creemej is offline   Met citaat antwoorden