Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2016, 15:38   #36
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
http://www.reuters.com/article/us-eu...-idUSKCN10V0A5



De autochtone wilden aan het woord. Men is goed bezig. (sarcasm)
Dit is dus één van de redenen dat ik dat Vb & co absoluut niet aan de macht wens. Zij zullen imo. de boel enkel nog maar verergeren. Sauvages contre sauvages, no thanks. De aanslagen dienen door de Staatsveiligheid en bevoegde instanties aangepakt te worden, niet door dergelijke geïnspireerde hate-speech die ijvert om het recht in eigen handen te nemen.

Besides, indien men aangevallen wordt, niets belet van terug te slaan uit self-defense. Daarvoor hoeft men geen extreem-rechtse backing up. Dat is simpele rechtsleer. Deze Frau Petry is vooral uit op het wegwerken van 'vreemdelingen' cf. de quote in rood die haar ware agenda blootlegt.

Nazi thought wants to be back zij het met een andere techniek: nu zijn het de vluchtelingen die zogezegd uit zijn om de plaatselijke bevolking iets aan te doen. Tja, altijd de andere zeker, het zit als het ware ingebakken in een bepaald soort dna, of ben ik mis...

In ieder geval hoop ik dat de Duitse bevolking inziet dat met dit mens aan het roer er zeker geen betere tijden zullen volgen. Zij wilt vreemdelingen massaal buiten maar vergeet dat een economie niet kan thriven op dergelijk isolationisme. Migranten en volksverhuizingen zullen steeds nodig zijn. learn to live with it shall i say just like in the USA.
Komt ervan als je land en de landen rondom overspoeld worden door barbaren die hier binnenstromen (meestal jonge mannen???) en zichzelf aandienen als "vluchtelingen". Eens hier zijn er daar veel te veel van die niet rap genoeg buiten gestampt kunnen worden! Kijk eens naar die smeerlapjes in Calais die de vrachtwagens aanvallen! Ze zouden ze moeten afschieten als konijnen!
En dan maar verwonderd zijn, gescandaliseerd zelfs, dat burgers het nietsdoen van hun politiekers kotsbeu zijn en zelf de wapens in handen willen nemen? Dat komt ervan, en dat heeft niets met het VB te maken.
Maar het krapuul dat tussen al die kerels zit die binnenstromen, daar heb je geen problemen mee precies...
O ja: ze zijn niet allemaal zo. Juist.
andev is offline