Discussie: Islam en racisme
Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2004, 18:53   #31
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat

Dit is een zeer cryptische omschrijving, maar eigenlijk wil u zeggen: "Gij zijt ne racist omdat gij zegt dat ik ne racist ben."

Ik zou zeggen hoeveel is je persoonlijkheid(je individu) waardig ?
als dat veel waard is !!
dan is de individu van mo7amed s.a.s bij mij hoogwaardig dan die van mijn eigen individu !!
dat betekent beledigen of aanvallen op de idividu van mo7amed s.a.s nog erger is dan als je mij beledigt , een als je mij beldigt mag je dat voor mij gerust doen zelfs als je mijn moeder beledigt of mijn vader is niet gelijk als je de profeet mo7amed s.a.s beledigt , het is ook helemaal anders als je kritiek geeft dat beschouw ik als je eigen mening !! maar een persoonlijkheid zoals mo7amed s.a.s beledigen een beminnen vind ik laf een onwaardig !!!
ook , moet je weten dat ik aan mijn kant niemand zal beledigen zelfs bush persoonlijkheid verdient respect maar dat wil niet zeggen dan ik zijn ideologie accepteer , een het is ook niet mijn stijl om persoonlijkheden te beledigen !!!!
Ik stel enkel vast dat Mohamed de hoofden van Ethyopiërs vergeleek met rozijnen, bovendien pochte hij met het feit dat hij blanker was dan de anderen. Zo staat het dus geschreven in de Hadith.

Ik trek daaruit de conclusie dat hij racistische trekjes in zich had. En nee, da's geen belediging. Iemand die steelt noem je een dief iemand die moordt noem je een moordenaar, iemand die kinderen sexueel misbruikt noem je een pedofiel. Zijn dat stuk voor stuk beledigingen? Neen, dat zijn gewoon nuchtere vaststellingen.

Een ander vaststelling: Blijkbaar beshouwt u elke kritiek op de persoon van Mohammed als een aanval op uw eigen persoon. Het zij zo ... Vergeet echter niet dat Mohammed voor alle niet-Moslims gewoon een deels historisch, deels mythisch figuur is.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline   Met citaat antwoorden