Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2017, 21:46   #197
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een oom van mijn vrouw is psychiater en heeft drie dochters.

Een tijdje terug schreef hij het volgende op Facebook:

"Ik heb drie dochters en toen ze 12 jaar waren vroegen ze om een paard. Als ze 17 jaar zijn komen ze naar huis met een ezel ".

Ik antwoordde hem:

"Ik heb geen dochters maar 3 ezels en die komen naar huis met een geit."

Wat moet ge nu van zo'n stel onnozel geiten verwachten. Dat zijn meestal dan nog van die multicul-trutten die zich geweldig interessant vinden als ze met zone geïmporteerde trouwen. En als ze dan wat later er goed van op hun smikkels gelagen worden slaan ze op de vlucht en komen ze op de ambassade staan janken omdat meneer er met de kinderen van door is naar 't thuisland.
Die moksels verdienen niet beter dan dat ze goed afgeranseld worden, ze hebben er om gevraagd.
Garry, ik hou eraan om je oprecht te danken voor je waardevolle bijdrage vanuit het Legioen voor Fatsoen & de Katholieke Moeders van Vlaandren.
Bedankt !!! Je verdient een medaille, een staande ovatie en een gratis ticket voor de volgende busreis naar Lourdes of Oostakker.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 maart 2017 om 21:50.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden