Los bericht bekijken
Oud 16 december 2012, 14:03   #25
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Steeds meer subgroepen eisen, in navolging van de homofielen, het recht op om hun visie op seks, religie... ongestoord en ten volle te kunnen beleven in onze maatschappij wars van wetten, tradities en gewoonten én van de al dan niet aanvaarding door de rest van de maatschappij.
En telkens wanneer één van deze groepen haar slag thuis haalt gaat de deur voor nog verder afwijkende groepen weer een beetje verder open.

In Nederland hadden we al een politieke partij voor pedofielen (de vereniging achter dit initiatief is trouwens nog altijd actief) en nu komen in Duitsland de liefhebbers van seks met dieren openlijk op straat om hun 'rechten' te verdedigen.

De argumenten zijn steeds dezelfde. Ook hier in het artikel en op hun fora dezelfde redenen waarom de maatschappij deze uitwassen zou moeten aanvaarden...
"In zijn betoog beweert de voorzitter zelfs dat relaties met dieren beter zijn. Zo zijn beesten naar eigen zeggen veel gemakkelijker te begrijpen dan vrouwen. Bestialiteit zou volgens de man ook volkomen normaal en natuurlijk zijn. "
Natuurlijk... waar hebben we dat meer gehoord?
http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...et-dieren.html

Moeten we dan echt alles wat in de natuur voorkomt omarmen?
Homofilie, bestialiteit, incest, pedofilie... moord, verkrachting, genocide,...
Of hebben we als maatschappij het recht om de rechten van subgroepen in te perken?

Volgens mij leidt de weg die we nu volgen naar anarchie en toestanden die ook het Romeinse Rijk de das omdeden.
Wat denken jullie?
Ik wordt hier gewoon mottig van...mijn zoon is homo, en u stelt zijn rechten tegenover seks met dieren, met kinderen....
Bij mijn weten is dat niet enkel ontzettend grof en bedreigend, het getuigt ook van totaal gebrek aan verstand.

Wie homo is, heeft een volwaardige en gelijke seksuele geaardheid dan een hetero, met die verschil dat iemand zich richt tot een persoon van hetzelfde geslacht, die bezelfde verlangens heeft.

Dat is geen perversiteit, maar een andere voorkeur die perfect maatschappelijk aanvaardbaar is, dat ook bij wet werd vastgelegd.
Ik ken de wetgeving niet over seks met dieren, maar weet wel dat seks met kinderen strafbaar is en je zowel voor seks met de pedel van de buren of hun kleine meid, bij de psychiater terecht kunt komen.

Hoe je dit in hetzelfde betoog stopt als " iets om halt toe te roepen" dan seksuele perversiteiten die zelfs strafbaar zijn, getuigt van een haat die weerzinwekkend is.
Ik wil u niet beledigen maar bent u bang voor homo's of zo? Welke maatschappelijke dreiging gaat uit van twee volwassen mensen die een relatie hebben, een huis kopen en belasting betalen?

Welke toekomst biedt u mensen zoals mijn zoon eigenlijk? Je mag het wel wezen, zoalng niemand dat merkt? Stel dat homoseksualiteit de norm was, hoe zou u uw eigen pleidooi lezen waarbij homo door hetero vervangen werd?
Ziet u het zitten?
Niet zo fraai he?
alice is offline   Met citaat antwoorden